Menu

Tržište isporuke hrane brzo raste i može značiti profit za restoran. Pružili smo vam 5 odgovora na pitanja koja trebate sebi postaviti želite li pokrenuti uspješnu uslugu dostave hrane.

1. Hoće li isporuka biti isplativa?

Nakon plaćanja provizija i drugih troškova dostavnih tvrtki, restoran prosječno zarađuje 20% svog prometa. Ako želite da dostava bude isplativa, morat ćete povećati promet.

 

2. S kojim dostavnim tvrtkama biste trebali raditi?

Predlažemo rad s više dobavljača. Može biti potrebno nekoliko tjedana, a ponekad i mjeseci da suradnja s novom dostavnom službom postane profitabilna.

3. Jesu li vaši obroci prikladni za dostavu hrane?

Nije svako jelo pogodno za dostavu. Manje su prikladne tjestenine i odresci. Umjesto toga, odlučite se za jela od jela i gulaša.

Kvaliteta pakiranja je također vrlo važna za dostavu. Preporučuje se svaki element posuđa pohraniti zasebno.

4. Može li vaša kuhinja preuzeti više narudžbi i dalje biti učinkovita?

Slično kao i u samom restoranu, narudžbe za dostavu mogu biti nepredvidive. Kad kupac odredi narudžbu, usluga dostave obično dolazi brzo po hranu. Stoga je važno da se jela predviđena za dostavu lako pripremaju. Naravno, važno je i dobro mise -en-place.

5. Kako promovirati isporuku hrane?

Počeci su uvijek teški. Stoga se s uslugom dostavite da je isporuka besplatna tijekom promotivnog razdoblja. Sami pokrivate troškove uslugom dostave.
Važna je i promocija na društvenim mrežama i distribucija letaka na području na kojem je osigurana dostava.