1. Odaberite jelovnik koji nudi dobru kvalitetu
Nema ništa gore nego čekati 30 minuta na salatu, prženi pomfrit ili hladni krumpir. Izbjegavajte razočaranje kupaca i ponudite jela koja ne oštećuje isporuka.
2. Koristite atraktivne fotografije
Privucite pažnju kupaca dobrim fotografijama. Atraktivna fotografija povećati će vašu želju, ali svakako bi trebala pokazati ponuđeno jelo.
3. Koristite kvalitetnu ambalažu
Prvi dojam je vrlo važan, a ambalažu prvo vidi kupac. Također je važno jer hrana zadržava svježinu u kvalitetnom pakiranju.
Za dobru promociju važno je i ispisati logo vašeg restorana na ambalaži ili salveti.
4. Ponudite promocije zajedno s partnerima za dostavu
Dobar glas seže u deveto selo. Stoga je važno da su vaši kupci zadovoljni kako dobivenom hranom, tako i uslugom dostave. Ostvarite posebne promocije, kao što su bodovi vjernosti, s dostavnom službom.
5. Dobra i pravovremena isporuka
Vrlo je važno da su vaši kupci zadovoljni kako dobivenom hranom, tako i uslugom dostave. Za bržu pripremu obroka, predlažemo korištenje širokog asortimana proizvoda Unilever Food Solutions.