Imate li zatvoren restoran zbog epidemije novog koronavirusa COVID-19? Od izbijanja epidemije dobavljači bilježe nagli porast narudžbi. To vam omogućuje postizanje dobrih kupaca s povoljnim ponudama koje će se vratiti i nakon završetka epidemije.
Nudimo nekoliko korisnih savjeta za povećanje potražnje za vašom ponudom.
Istaknite pozitivne kvalitete vašeg jela
Povećajte prodaju određenih jela ističući njihove pozitivne rezultate.
- Definirajte izbor namirnica koje jačaju imunološki sustav zbog svojih sastojaka i stavite ih na vrh jelovnika.
- U opisu jela istaknite sastojke koji blagotvorno djeluju na imunološki sustav.
Ponudite potrošačima cjeloviti obrok
U restoranu konobar obavlja ulogu savjetnika, olakšavajući gostima odabir cijelog jelovnika. U svoju ponudu za dostavu uključite različite kombinacije cijelog obroka kako bi gost mogao donijeti svoju odluku.
Zlatno pravilo dobrog izbornika za dostavu hrane je da je izbor jednostavan. To kupcu omogućuje brzu odluku i nema potrebe pregledavati ponude drugih dobavljača.
Dobar izbor treba uključivati (najmanje):
- Obrok za jednu osobu
- Obroci za dvije osobe
- Obroci za cijelu obitelj (4-6 osoba)